Kesä maistuu raparperilta, myös jäätelössä! Olen vuosien mittaa muuttunut yhä nirsommaksi ja nirsommaksi jäätelöiden suhteen, joten jos sanon, että tämä jäätelö voittaa Ben&Jerryt ja kaikki muutkin luksusjäätelöt mennen tullen, niin se on jo paljon sanottu. :)
