Tämä smoothiekulho on uusi suosikkini! Vaikka puolukat ovatkin happamia, ei tämä puuro maistu laisinkaan happamalle vaan on raikkaan makuista. Tekstuuri on pehmeä ja sileä ja väri on huikea punainen! Jo pelkästään annoksen katselu saa mielialan kohoamaan heti aamusta.
